2010. május 27., csütörtök

Ideges?

Feszültség oldásra sok mindent ajánlanak. Néhányan a hideg vizes borogatásra esküsznek. Mások elszívnak egy cigit. Van aki iszik, és van aki xanaxot vesz be. Olyan is van, aki ezt a kettőt kombinálja. Létezik olyan aki fut vagy bokszol. Esetleg kavicsot rágcsál. Isznak páran gyógyteát vagy jógáznak. Igazán nem tudom melyik hat, de itt van öt zene aláfestésnek az idegeskedéshez.

5. Joy Divison- Interzone
Ez nem is igazán haragos szám. Ez az amikor nem tudunk a seggünkön ülni és elindulunk a városba.
Dühös ember erre sétál.



4. Future Of The Left- Arming Eritrea
Az elején sunyizik a szám, de aztán nem tököl. Igazi whiskyben pácolt idegbeteg hangja van Andy Falkousnak, akit néhányan egész helyesnek találnak. Na, de az a lényeg, hogy erre a számra már tervezgethetjük, hogy kit hogyan verünk szét.



3. Circle Jerks- Wild In The Streets
Nekem ez a kedvenc punk számom és egy punk szám nem is lehet más mint dühös, tehát itt a helye. A raszta énekes, pedig külön menő.



2. Keny Arkana- La rage
Kihasználnak a kapitalisták? Idegesít a társadalmi igazságtalanság? Geci a főnök? Szemét a matek tanár? Aggodalomra semmi ok. Itt a palesztin származású francia rapper hölgy, aki kioszt mindenkit Sarkozytől a Gmo-ig. Igazi átharapom a torkod tekintete van. Én a pasija helyében nem csalnám meg...



1. Sick Of It All- Take The Night Off
Igazi ütvefúró zene. Lehet, hogy puhapöcsű vagyok, de én a SIOA-nál adtam fel , hogy Hc-t hallgassak. Viszont ez a szám akkor is üt, ha nem veszi be a gyomron az egész diszkográfiát. És klipben is szépen osztják egymást a csajok.



A számok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése